amorLa jove va estar-se uns minuts contemplant l’anell, fins que al final el va agafar de la palma de Tanis i el va llançar al buit amb determinació. Ell va intentar va intentar protestar, fins i tot va fer un gest per aixecar-se, però la joia va desaparèixer en la nit.

– Suposu que és la resposta que em mereixo, no puc queixar-me.

Ella va clavar els seus ulls plens de serenitat i li va parlar amb aquests terminis:

– Quan et vaig donar aquest regal, Tanis, ho vaig fer guiada per l’amor insensat de un cor indisciplinat. Has fet bé en tornar-me-la ara, ara ho sé. Tenia que madurar, que apendre a valorar una emoció tan autèntica i complexa. Me he enfrontat a les flames i a la foscor, Tanis. He matat persones, inundat de llàgrimes el cadàver d’algú que vaig estimar molt. Vaig ser nucli d’una causa, em vaig enfrontar a responsabilitats que, tot i les advertencies de Flint, no vaig apreciar la veritat. Després de caure a la trampa de Kitiara vaig entendre, massa tard, com de fràgil era el meu amor. El inquebrantable sentiment que comparteixen Riverwind i Goldmoon va reconstruir la esperança al món, mentre que el nostre, més complex, a punt va estar de destruir-lo.

– Istar – va tratar d’intervenir Tanis, abrumat per la congoixa. Ella va tancar la seva mà en torn a la d’ell per convidar-lo al silenci.

– Deixa’m acabar –va murmurar-. T’estimu Tanis. T’estimo perque conec la batalla que lliuren dins teu la llum i les tenebres. Per això me he desfet de l’anell, pensant de que no és un cercle de fulles el que ens ha de conduir al bon camí. Potser arribarà el dia en que el nostre estimar ens serveixi per pensar en el futur de una relació perdurable, i quan això passi et donaré un altre i acceptaré el teu.

Margaret Weis  – Tracy Hickman

 

Demà serà un altre dia.

 

Moltíssimes felicitats pelux!!

Feliciteu-la sius plau 😉

 

 

 

 

 

 

Anuncis